Optionals inschrijven - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu Optionals inschrijven - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu

Optionals inschrijven

Door: Arianh

Blijf op de hoogte en volg Arianh

14 April 2010 | Nederland, Vlissingen

Vandaag was het dan zover, na maanden wachten op meer informatie over zowel het visum als de kosten voor de extra activiteiten is afgelopen dagen binnen gekomen.

Nu was het kiezen, er werd al 47 euro uit je zak geklopt voor je visum, een eindfeest en de fooien (die je zelf nog een keer gaat betalen), maar er waren ook nog wat optionals (maar als je niet mee gaat moet je zelf maar wat anders regelen want je kan niet blijven waar je al zat...)

dus besloten om mee te gaan met de optionals voor een totaalbedrag van 153 euro (en ter plekke komt er nog wat bij maar dat zijn maar enkele dollars...)

Wat gaan we doen in Pinar del Rio/Vinales?

- Canopy in Vinales
- Natuurwandeling door El Nicho
- Bezoek aan koffieplantage, sigarenfabriek, rumstokerij, Mural de la Prehistoria

Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn...jullie ook? Ik hou jullie op de hoogte