Foto's - Reisverslag uit Havana, Cuba van Arianh - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Havana, Cuba van Arianh - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Arianh

Blijf op de hoogte en volg Arianh

31 Mei 2010 | Cuba, Havana

Hallo lieve mensen
hier komt even een erg korte bericht.

Alles gaat goed hier en ik heb lekker kunnen douchen en zwemmen dit weekend. De Mojotes, bergen die alleen voorkomen in Cuba en vergelijkbaar met China, zijn echt adembenemend.

Nu weer een paar dagen spaans les en dan begint de echte rondreis pas echt.

Afgelopen weekend in Vinales gezet in het gebied in het westen genaamd Pinar del Rio, echt wonderbaarlijk mooi met prachtige zonsondergangen en opgangen, ja zo vroeg waren wij al uit bed.

Gisteren de cnaopy tour gedaan en ik durf nog steeds niet in de achtbaan maar wel aan een dun kabeltje naar beneden zeilen vanaf de berg in totaal 800 meter in mn eentje zonder enige bescherming behalve een helm die bijna af viel. Echt geweldig, over adrenaline gesproken. Ik heb daar geen foto's van want die camera had ik dan kwijt geweest XD

Ik ga gauw foto's proberen te plaatsen dan kunnen jullie ook wat zien van Cuba ;)

Tot snel hoop ik en anders alle goeds, hier gaat het ook goed ;)

Liefs

• 01 Juni 2010 - 05:27

Koos:

Wow, ziet er echt supermooi uit! O.o Heel veel plezier nog met de rondreis!

• 01 Juni 2010 - 07:10

Oma:

Prachtige foto's heb je gemaakt en je ziet heel mooie dingen. geniet er van meisje. Wij denken aan je en wensen je succes bij alles wat je nog gaat doen. Groetjes en liefs van Opa en Oma

• 01 Juni 2010 - 11:27

Emsee:

Blij weer van je te horen. Wat een prachtige dingen zie je allemaal. Heel mooie foto's! Hoop er nog veel meer te zien.Have fun.

• 01 Juni 2010 - 16:12

S.Meyer:

Hallo Moppie leuke fotos Cuba ziet er prachtig uit laat het je goed gaan en nog veel plezier tot gauw weer

• 01 Juni 2010 - 22:23

HvO:

Hé dappere dodo,

Wat zie je veel en mooie dingen en wat een spannende avonturen maak je mee, aan een draadje naar beneden... (misschien toch nog een keer samen parachute springen?!) Ben trots op je..XXX PaP te V.

• 03 Juni 2010 - 10:48

S Te U:

Come esta muchacha.
    Mooie foto's. Heel leuk om je belevenissen te beleven door jouw verhalen en foto's.

• 04 Juni 2010 - 11:49

Tamara:

Looks great!

heel veel plezier nog, en snel terugkomen he! ;)