Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu Ik ben weer thuis - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu

Ik ben weer thuis

Door: Arianh

Blijf op de hoogte en volg Arianh

15 Juni 2010 | Nederland, Vlissingen

Hallo lieve mensen,

jullie hebben vast in spanning gewacht op bericht of ik niet neer ben gestort...ik ben niet neergestort en ben veilig aangekomen in Vlissingen. Zodra ik thuis was de dingen gedaan die nodig waren en daarna in coma gevallen in mijn bed. Vanochtend wilde ik braaf om 10 uur opstaan maar dat is niet gelukt. Ik heb mijn wekker niet gehoord terwijl deze naast mijn hoofd lag en om half 12 heeft mam me maar uit mijn bed gegooid.

Om het verhaal af te sluiten zal ik nu nog even de fotoruimte vullen met alle foto's die ik nog met jullie wil delen. Ik heb nog plek voor 94 foto's geloof ik. Dan kunnen jullie de reis ook wat meer beleven en ik kan natuurlijk niet bij iedereen langskomen en alle 900 foto's laten zien dus deze manier is misschien het beste.

Deze reis heeft mijn ogen geopend en me laten zien dat het leven dat ik heb zo slecht nog niet is. Ik wil zeker nog een keer (minimaal 1x) terug naar Cuba en opnieuw het leven daar meemaken. Zoals het leven is in Cuba, zo is het nergens anders. Je zal er zelf heen moeten om het te kunnen begrijpen en ik hoop dat een aantal van jullie die kans ook krijgt en neemt. Je mond zal open vallen van verbazing en je ogen zullen open gaan voor een wereld die je nog nooit gezien hebt.

Veel plezier met de foto's en niet de link weggooien want de verslagen van de volgende reizen die ik ga maken in mijn leven komen ook op deze pagina te staan.

Bedankt voor alle reacties, ik vond het erg leuk om van jullie te horen.

Arianh


  • 15 Juni 2010 - 15:24

    Emsee:

    Ben benieuwd :)

  • 15 Juni 2010 - 16:28

    S Te U:

    Welkom thuis. Tot snel.

  • 15 Juni 2010 - 16:56

    Koos:

    Woooooow die foto's zijn echt supergaaf! :D Ben blij dat je het leuk hebt gehad! Ik zag je vanochtend om 6 uur al op MSN, maar op busy, dus ik dacht; die zal wel slapen, ik stoor haar maar niet. :P Welkom thuis en je mag bij mij rustig langskomen met de 900 foto's! :D

  • 16 Juni 2010 - 01:15

    Nadiaa:

    Helloooooo

    Leuk om even fotos te kijken!! Ik ben nu in costa rica!! Echt leuk hotel zit k hier.. je moet maar even mn blog lezen!!

    Wel raar om niet met je meer saampjes te zijn, maar het is echt gezellig!! Morgen beginnen we aan de rondreis, veel bergen hier!

    MIEHH met van die flapjes... groetjes aan everybody xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianh

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 16007

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 21 September 2010

Back to the United States

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Studiereis Cuba 2009-2010

Landen bezocht: