Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van Arianh - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen...

Door: Arianh

Blijf op de hoogte en volg Arianh

17 Mei 2010 | Nederland, Vlissingen

Hallo lieve mensen,

het is nog maar 6 dagen tot het daadwerkelijke vertrek naar Cuba. De aswolk van IJsland is lekker bezig en langzaam maar zeker gaan er weer vliegvelden dicht. Gelukkig gaan ze ook weer open. Ik ben benieuwd hoe dat er aanstaande zondag uitziet want nu het bijna zo ver is wil ik ook wel weg.

Je bent er een jaar lang naartoe aan het werken en dan is het de week voor vertrek. Om mij heen gaan mensen zich eens afvragen wat 'deet' eigenlijk is en waarom iedereen er zo angstvallig nog even wat van moet kopen bij de Etos of DA of Kruidvat.

Ik heb mijn koffer al deels ingepakt. Ik moet bekennen dat een deel van de was opnieuw gestreken moet worden bij aankomst, maar ik heb in ieder geval wat kleren bij. Ik heb een complete medicijnkoffer bij aan pillen, spray, smeersels en pleisters dus het enige waaraan ik dood kan gaan is het feit dat ik niet kan bellen of dat internet uitvalt en 3 weken lang niet meer aan gaat.

Ik wil voordat ik het vergeet de anonieme fotodonor heel erg bedanken voor de extra foto-ruimte die ik heb ontvangen. Ik kan niet zien van wie het komt dus via deze weg heel erg bedankt. *Ik heb wel een vermoeden maar het is zo lullig om de verkeerde te bedanken*

Ik ga mijn fotokabel meenemen naar Cuba, de camera natuurlijk ook, en ik hoop dat ik de foto's ter plekke al online kan zetten zodat jullie kunnen zien wat ik daar allemaal meemaak.

Als het me nog lukt deze week zal ik even een schema invoegen van de reis dan weten jullie precies waar ik wanneer ben en als jullie het leuk vinden kunnen jullie zelf ook nog wat dingen opzoeken op internet ;)

Dat was het voor vandaag. Vergeet vooral niet om even op de pagina van mijn reisvrienden te gaan kijken en om een reactie achter te laten als je het berichtje gelezen hebt. Ik vind het ook leuk om van jullie te horen en in Cuba zal ik NIET op mijn mail kijken als het niet nodig is dus via die weg horen jullie vrijwel niets van mij.

ZZzzzleepy time

Arianh

  • 18 Mei 2010 - 05:28

    Koos:

    Nog maar 6 dagen? O.o Dus als ik dit lees 5 dagen? O.o En dan moet ik je een maand missen? O.o

    Maar ik wens je wel heel veel plezier en succes en geen al te grote enge beesten en muggensteken...

  • 18 Mei 2010 - 10:07

    Emsee:

    Strijken?!
    Er zijn toch wel leukere dingen te doen daar :)
    Hoop dat het lukt met de foto's; altijd fijn om er een plaatje bij te hebben. Dus ook namens de lezers: fotoruimtedonor bedankt!

  • 18 Mei 2010 - 16:15

    Sigvard:

    Nog maar 5 dagen te gaan intussen. Veel plezier en succes met de foto's. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianh

Actief sinds 14 April 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 16020

Voorgaande reizen:

03 September 2010 - 21 September 2010

Back to the United States

23 Mei 2010 - 14 Juni 2010

Studiereis Cuba 2009-2010

Landen bezocht: